maandag 3 januari 2011

Wedspiration: lekker fleurig

YES! Het jaar 2011 is begonnen en ik heb zin om bruidsparen veel Wedspiration te geven. Rond kerst en oud en nieuw worden veel bruiden gevraagd....gefeliciteerd als jij de bruid bent dit jaar! En nu beginnen met de voorbereidingen. Als je elke dag inspiratie voor je wedding wilt ontvangen kun je je emailadres invullen in de rechterkollom onder het kopje "updates in je mailbox".Wedspiration zoekt de leukste nieuwe ideeen en bedrijven voor jou!

Vandaag: geen zin meer in winterweddings (blij dat de sneeuw weg is!) dus ga ik voor lekker fleurig. Een beetje Mexicaans met heel veel verschillende bloemen! Word er vrolijk van. Heerlijk als je een trouwdag voor deze zomer aan het voorbereiden bent. Als dit jouw kleuren zijn....laat je inspireren.


Mocht je na het zien van deze Wedspiration adviezen willen ontvangen voor jullie trouwdag. Maak dan een afspraak met mij voor een weddingconsult. Lees meer over mijn werk als professionele ceremniemeester op http://www.datregelikwel.nl/index2.php?v=v1

Fotocredit: Style me pretty
Photographer:  Picotte Photography

0 reacties:

Een reactie plaatsen