donderdag 6 januari 2011

Bruidsfoto Award 2011

De genomineerden voor de Bruidsfoto Award 2011 zijn weer bekend! De BFA is een initiatief van de Bruid en Bruidegom (vast zo'n dik bruidsmagazine thuis liggen). Uit 2.000 inzendingen zijn dit jaar de foto's gekozen voor verschillende categorieën. Wat moeilijk om te moeten kiezen! Er zijn nu 60 genomineerden. Met trots laat ik hieronder de genomineerden zien die ook in mijn lijst van fotografen op dit blog staan! Allemaal gefeliciteerd!

Vind je het leuk om je stem te geven, ga dan naar Bruidsfoto Award en maak je eigen keuzes. Je ziet daar wat Nederland te bieden heeft aan fotografen. Je kunt ook nog kans maken op een Canon 550D met lenskit. Altijd leuk!
Fotocredit: Gerhard Nel Fotografie - vrije categorie -
Fotocredit: AV Fotoreportages - bruid en bruidegom -
Fotocredit: Sassen en Verstraaten - bruid in the spotlight -
Fotocredit: Clark Reid - huwelijk en emotie -
Fotocredit: AV Fotoreportages - bruidegom in beeld -
Fotocredit: Simone Michelle Fotografie - bruidegom in beeld -
Fotocredit: Imagine Fotografie - bruidskinderen -
Fotocredit: 2RINGS - bruid en bruidegom

Fotocredit: Lifestyle Fotografie - bruid in spotlight -
 Fotocredit: Living Photography - bruidskinderen

3 reacties:

Esther 2Rings zei

Superleuk om ze allemaal op een rijtje te zien. Bedankt Jo-Anne!

Imagine Fotografie, Pieter van Lierop zei

Volgens mij zijn dit ook meteen de beste foto's van alle nominaties! Maar misschien ben ik niet objectief ..

Ceremoniemeesters van der Lelij zei

Ha, ha, dat vind ik ook! Jullie zijn gewoon goed!

Een reactie plaatsen