woensdag 8 december 2010

Gesponsorde post: ringkussens.com

Originele antenneversiering maakt Chantal in de vorm van een hartje voor de bruidsparen die deze bestellen op haar site: ringkussens.com. Vorige week liet ik jullie de trouwdag van Mieke en Bram zien, waar ik de ceremoniemeester was. Voor deze trouwdag had Mieke antennehartjes besteld bij Chantal met natuurlijk paarse lintjes. Stond ontzettend leuk aan de antennes en...weer eens iets anders.
Chantal verkoop niet alleen antennehartjes, maar ook prachtige ringenkussentjes, kousenbanden en gastenboeken. Deze kun je naar wens laten versieren door haar. Op haar site staan een heleboel leuke voorbeelden.
En al zeg ik het zelf...niet duur! De antenne hartjes koop je al voor 16,50 / 5 stuks of 27,50 / 10 stuks. Daar ga ik niet voor achter de naaimachine zitten! Dus op zoek naar een originele ringenkussen, kousenband, gastenboek of andere accessoires? Kijk op ringkussens.com!


Het leuke is dat Chantal mijn collega is! Ja...wij bloggen over de trouwbranche. Kijk op Hip je huwelijk in voor nog meer leuke ideeën.

0 reacties:

Een reactie plaatsen