vrijdag 31 december 2010

* * * Afscheid met sterretjes * * *

Het einde van het jaar 2010 en het begin van 2011 wordt vanavond uitbundig gevierd. Ik heb er zin in! Nu hou ik echt niet van vuurwerk (de buurman gelukkig wel, voor de kids) en steek daarom alleen sterretjes aan.
Sterretjes heb ik altijd in huis voor de bruiloften in het komende jaar. Met oud en nieuw sla ik een redelijk voorraadje in met sterretjes. Later in het jaar is het moeilijker om ze te vinden (met de juiste lengte)
En waar gebruik ik ze voor? HET AFSCHEID! Als een bruidspaar vertrekt kunnen de gasten ze vrolijk uitzwaaien met sterretjes.

Tot ziens 2010 - welkom 2011 met veel Wedspiration!
Een hele gezellige jaarwisseling met elkaar.


Fotocredit: Sparklers



Wil je deze sterretjes aktie organiseren voor het einde van jullie/een trouwdag?
Ik heb nog een aantal tips voor jullie als prof. ceremoniemeester:
* Koop lekker lange sterretjes!
* Lever er een aansteker of luciferdoosje bij (je kunt ook windlichten of vuurkorfen gebruiken).
* Schrijf op het doosje (of kaartje aan de sterretjes) duidelijke instrukties voor de gasten.
* Zorg dat een fotograaf klaar staat om dit moment vast te leggen.
* Geef duidelijk een teken wanneer ze (tegelijk) aangestoken moeten worden.
* Zorg dat aan het einde van de rij de auto voor vertrek klaar staat, met sleutels in het contact en alle belangrijke spullen in de kofferbak!
* Daarna netjes opruimen (met een afvalzak klaar staan).
* Succes!


 


0 reacties:

Een reactie plaatsen