maandag 22 november 2010

Wedspiration: I love Paris
deel 1: trouwkaarten

Wedspiration geinspireerd door de prachtige stad Parijs. Geweldig!! Regelmatig ga ik met mijn man een weekendje naar Parijs. Heerlijk genieten van de rijke cultuur, het liefst op de fiets. Ja...wij gooien de fietsen achter in de auto en fietsen een paar uur later door Parijs. Verse broodjes kopen en dan voor de Sacre Couer opeten en genieten van uitzicht (en ik van de mensen - mijn man van zijn boek).

Deze Wedspiration heb ik ook gekozen om de kleur: blauw. Al 3 bruidsparen hebben voor volgend jaar al aangegeven dat ze iets met blauw willen op hun trouwdag! Misschien de nieuw trend: BLAUW? Van mij mag het, ik adviseer ze graag bij de voorbereidingen. Ideeën genoeg!
Ook heb ik deze wedspiration gekozen vanwege het prachtige ontwerp van de stationary door CECI New York. Absoluut een topper in het ontwerpen van trouwkaarten. De mooie foto's zijn van Corbin Gurkin!

Vandaag deel 1 met een overzicht van de stationary rond dit thema: PARIJS - BLAUW - CHIC
Wil je deel 2 volgende week niet missen? Ontvang dit blog dan elke dag in je mailbox. Kijk in de rechter kolom bij "updates in je mailbox". Vul je emailadres in en activeer de code die je in een mailtje krijgt.


 
Fotocredit: Style me Pretty
Photographer: Corbin Gurkin


0 reacties:

Een reactie plaatsen