maandag 15 november 2010

Wedspiration: blinkend GOUD deel 3


De laatste keer: blinkend goud! Kasteel Vanenburg leent zich er prachtig voor het  thema blinkend GOUD uit te werken.


Deel 1 laat een stylisch tafelschikking zien met een mooie stationary, die terug komt in trouwkaart, save the date, menukaart en etiket om waterfles. Deel 2 laat drie verschillende mogelijkheden zien om de ringen te presenteren. En nu deel 3…..het bloemwerk. Paula Geluk, decorateur van Kasteel Vanenburg heeft een aantal bloemstukken voor deze shoot gemaakt. Een corsage, boeket, tafelstukken, versieringen etc. De corsage vind ik zelf te groot. Mijn ervaring is dat deze bij de bruidegom vaak gaat hangen omdat er te veel bloemen in verwerkt zijn. Mijn advies: minder bloemen of een hele goede bloemist vinden. Ik heb wel gezien dat er bloemisten zijn die wel een stevige corsage met meerder bloemen kunnen maken. Mijn laatste bruidegom Hans kreeg ‘s avonds een nieuwe corsage en zijn vrouw een polscorsage! Weer een prachtig vers geheel.
Het gipskruid met de goud gespoten “lampionnetjes” vind ik prachtig. Paula, ontzettend bedankt voor het maken!


Fotocredit: Ellesencia

0 reacties:

Een reactie plaatsen