maandag 8 november 2010

Wedspiration: blinkend GOUD! deel 2


Blinkend goud liet ik vorige week zien in en prachtige tafelschikking. Vandaag WEDSPIRATION met blinkende gouden trouwringen met (alternatieve) ringenkussentjes. Moet ik er wel eerlijk bij zeggen dat de damesring van mijzelf is, en ook niet mijn trouwring is! Helaas, toen wij trouwden hadden we nog geen geld voor echt mooie trouwringen. Voor de fotoshoot (gemaakt met Elles van Ellesencia) hadden we twee mooie ringen nodig, en deze ring (een erfstuk) vond ik wel acceptabel. Een mannenring was ook snel gevonden bij het personeel.

In deze WEDSPIRATION drie "ringenkussentjes". De ene is het traditionele kussentje, maar dan met goud lint en stof. De andere ring zit in een speciaal ringen(bruidstaart)doosjes. Gekregen van mijn lieve vriendin die vond dat ik dit doosje als professionele ceremoniemeester moest hebben. Ben erg blij met dit ringendoosje van Villeroy en Boch! Bij de derde variant liggen de trouwringen op de ruggetjes van twee witte duifjes. Door middel van een speld blijven ze op het ruggetje liggen (wreed!!) De duifjes zitten op een schaaltje van gouden blaadjes (klimop bespoten met goud spray). Simpel maar erg stijlvol vind ik zelf.






Fotocredit: Ellesencia

0 reacties:

Een reactie plaatsen