woensdag 10 november 2010

Toffe trouwbrancheborrels

Trouwbrancheborrels worden georganiseerd door Brenda Leusink van de  N(ederlandse)T(rouw)B(ranche)O(rganisatie)! Brenda kiest ontzettend gave lokatie uit om mensen uit de trouwbranche met elkaar in contact te brengen en kennis te laten maken met mooie lokaties en goede leveranciers.

KASTEEL STERKENBURG - DRIEBERGEN/RIJSENBURG

Vorige week was ik voor een borrel op Kasteel Sterkenburg. Een zeer huiselijk kasteel waar zelfs nog gewoond wordt. Het leek net of je in een sprookje liep met fakkels etc. Het was een "duurzame" borrel met heerlijke sapjes en wijnen uit eigen streek. Door middel van een Lagerhuis discussie, geleid door Mark van mooitrouwen.nl werd er van gedachten gewisseld over "duurzaam trouwen". Helaas was ik er niet bij, maar hoorde positieve verhalen. Willen jullie duurzaam trouwen dan is Kasteel Sterkenburg een uitstekende lokatie met mogelijkheden.



Fotocredit: Paula Romein Fotografie

Op deze avond weer leuke mensen ontmoet:
Inge Bergakker van Seeds of Love is altijd enthousiast over haar werk als weddingplanner. Nog een leuke nieuw komer in de wedding plan wereld: Vivian Ter Huurne van Het bruidsmeisje die de eerste Twedding (wedding via twitter) heeft geregeld. Origineel! Gezellig Gerdien was er weer voor een leuk kletsje. Wie weet staan we de volgende keer in de Bruid en bruidegom!! Ruud Voss van Kitchen2table over zijn cadeauservice. De pianoman vertelde over zijn muzikale talenten (en ik heb hem gisteren gehoord in Noordwijk - echt gaaf!) Paula Romein heeft de foto's van Kasteel Sterkenburg gemaakt voor dit blog.
Daarnaast waren er een aantal vaste aanwezigen: Trouwbox, The perfect Wedding, Mooitrouwen etc. Kort om: een ontzettend gezellig borrel.

KERK AAN ZEE - NOORDWIJK AAN ZEE

Aan het eind van de maandagmiddag ging ik op weg naar Noordwijk aan zee. Op een prachtige lokatie vond de trouwbrancheborrel van de NTBO plaats: Kerk aan Zee. Klooster exploiteert deze kerk. De kerk was prachtig gedecoreerd door Wolterinck Event Decoration. Heerlijke hapjes werden geserveerd tijdens het netwerken. Wat heb ik genoten van de prachtige lokatie. Bied echt mooie en bijzondere mogelijkheden om te trouwen (burgerlijk en kerkelijk!).
Fotocredit: Admiron Photography

Leuke mensen die ik heb ontmoet:
Er waren een heel aantal fotografen aanwezig. Mijn favouriete fotografen zijn natuurlijk: Damon, Jacqueline Dersjant, Gerhard Nel en Anouschka Rokeband. Via twitter heb ik Jennifer Hejna leren kennen en nu ook ontmoet. David Currie liet zijn foto's zien en vind ik ook erg goed. De fotograaf van de foto's bij dit blog is Admiron Fotografie.
Even bijgeklets met Briggite van MarryWise en Eva van La NouNou. Cornelie is van feestfinder.nl Veel succes Cornelie! Lennart (hoe gaat het met je geweten?) van Music Entertainment Bookings. Een ander entertainmentbureau van Guido Zwikker: Artiestenplanner. De enige weddingplanner die ik heb gesproken: Astrid Blaauw. In mijn tas nog een leuke CD van Radboud en Narda van Somesay- akoestisch jazzy popduo.

1 reacties:

Wilma zei

Hoi Jo-Anne,
Je refereert vandaag naar Kasteel Sterkenburg. Dat is ook de plaats waar we onze huwelijksnacht gaan doorbrengen. Het is daar echt geweldig!
Sander en ik zijn ook echt erg enthousiast over dit kasteel. Lekker in the middle of nowhere en toch dichtbij onze borrellocatie.

groetjes, Wilma

Een reactie plaatsen