donderdag 18 november 2010

Inspiration Board: blinkend goud

De afgelopen weken heb ik Wedspiration gegeven met het thema: blinkend GOUD. Dit waren mijn eigen ideeën. Samen met Elles van Ellesencia heb ik dit thema uitgewerkt op de Vanenburg in Putten. Maar er zijn zo veel meer leuke ideeën met de kleur goud. Combinaties van goud met een pastel kleur vind ik ook geweldig!

Tip:
Ik kom er steeds meer achter dat je goed moet kijken naar de lokatie van diner, receptie en/of feest. De inrichting geeft vaak mogelijkheden om verder uit te breiden naar een thema. Stel je voor de je voor de kleur roze kiest en de lokatie is ingericht met donker bruine houten schattige stoeltjes met oh zo prachtige donkerblauw kleedjes, dan kleuren je roze gerbera's er echt niet bij! Ik zou een lokatie zoeken die een sfeer uitstraalt van deze tijd of van heel lang geleden. Misschien moet je je thema daar op aanpassen!
Fotocredit: Snippet and Ink

0 reacties:

Een reactie plaatsen