woensdag 27 oktober 2010

Trouwbeurs op De Vanenburg

De Vanenburg organiseerde afgelopen zaterdag een trouwbeurs. Dit vind ik zo'n prachtige lokatie, dat ik er graag als standhouder wil staan.


Met in de auto een groot inspiration board in de kleuren zwart/wit en roze ging ik op weg naar Putten. De regen hield het enthousiastme van het personeel en de standhouders niet tegen. Het was weer gezellig om een aantal bekenden te ontmoeten. Op de foto hieronder sta ik met Astrid (de vrouw - en fotograaf-  van Arjo van der Graaff ) een slideshow op de Ipad te bekijken. Ik had de Van Pallandzaal voor mijzelf! Prachtige zaal! Op de beamer liet ik de slideshow van Aline en Erik zien die op 9 juli op De vanenburg waren getrouwd en waar ik de ceremoniemeester was. Stranders weddings had me de slideshow geleverd!

Jan en Ans waren er met hun prachtige duiven! Even gezellig bijgekletst. Paula Geluk liet weer fantastische originele bruidsboeketten zien. Tussendoor lekker snoepen van het gebak van Top's  Edelgebak. Duo Sans Souci zorgde voor gezellige piano en viool muziek. Er waren nog meer leuke standhouders, maar ik had het druk met gesprekken. Ontzettend leuke bruidsparen gesproken die wel een wedding consult wilden winnen. Daarover krijgen ze deze week bericht.

0 reacties:

Een reactie plaatsen