woensdag 13 oktober 2010

Ontzettend gezellige trouwbrancheborrel!

Maandag vond een ontzettend gezellige trouwbrancheborrel plaats in Amsterdam.


Een heerlijke gelegenheid om te netwerken in een prachtig pand: House of Amsterdam. Wat is dit pand prachtig!!!Absoluut een aanrader voor wie in Amsterdam wil trouwen. Brenda Leusink van de NTBO organiseert deze borrels. Een uurtje eerder was ik met de trein naar Amsterdam gegaan om Brenda te helpen bij de voorbereidingen van het ontvangst. Ontzettend leuk!
Food fantasies serveerde heerlijke hapjes en maakte aan de bar bijzondere shakes. Flower service had prachtige bloemstukken gemaakt. Dit alles bij elkaar gemixt maakte het tot een interessante avond.

Toen ik aan het eind van de borrel vroeg wie er langs het Amsterdam CS ging (toch een beetje bang alleen over straat:-) boden Brenda en Maurice mij aan om mij helemaal naar mijn fietsje in Delft te brengen. Maurice en Brenda - van de Trouwbox (natuurlijk even aanvragen) - ontzettend bedankt!

Vond het erg leuk om kennis te maken met veel mensen. Ben je nieuwsgierig wie ik heb ontmoet?

Bekijk dan eerst de mooie foto's van Frames of Memories Fotografie daarna een lijst met leuke links.



Brenda bedankt!



Fotocredit: Frames of Memories Fotografie

Tuut-tuut: andere-weg
Brenda van: de Trouwbox
Gezellige Gerdien: Bruid & Bruidegom
Leuke dessertkok: Douglas Delights
Fotootje: Herre Vermeer Fotografie
Lieve Mark: Mooi trouwen
Charmante Portier: Boebie
Gave styling: G-Eye styling
Betrokken Marijke: Jouw trouwambtenaar
Geweldige Event Nanny: La NouNou
Edo film nog steeds: Rijam videoprodukties
Nog een mooie: One Life Film
Zang, harp en fuit: Angelpact

2 reacties:

Giada zei

Hi, ik was er ook!
Wat ontzettend jammer dat ik je niet heb ontmoet, ik hoop je dan ook de volgende keer wél te mogen ontmoeten.
Groetjes Giada (Don Florito)

Ceremoniemeesters van der Lelij zei

Wat ontzettend jammer! Ik stond nog wel bij het ontvangst in de hal. Maar ja...als je elkaar niet kent. Komt nog wel. Heel veel succes!

Een reactie plaatsen