maandag 11 oktober 2010

Inspiratie: vintage black and pink

De nieuwe werkweek is weer begonnen! En gelijk weer veel wedspiration voor jullie trouwdag. Deze wedspiration inspireert mij voor een origineel ontvangst van de daggasten! In een tuin (misschien wel op parkeerplaats) ontvang je de daggasten op een zeer bijzondere en hartelijke manier. Heerlijk eten en gezellige spelletjes. Zeker als er kinderen bij zijn is het ontzettend leuk als ze even kunnen spelen. Natuurlijk geen spelletjes waar de prachtige jurkjes vies van worden. Verder zie ik veel seizoens produkten: de bloemen, kersen...maak er gebruik van!










Voor meer foto's kijk je hier: Style me Pretty

Event Design and Styling: Adrianne Smith of Adrianne Smith Floral and Erika Firm of Delphine / Photography:  Jennifer Dery / Cupcakes: Cupcake Love / Flowers: Adrianne Smith of Adrianne Smith Floral / Invitations and Party Favors: Erika Firm of Delphine / Model: Julie Rais / Vintage furniture, games and toys: Jennifer Price at SoLo

Vanmiddag ga ik naar de Trouwbrancheborrel, georganiseerd door de NTBO in Amsterdam. Brenda Leusink organiseerd deze leuke borrels. Ben je ondernemer in de trouwbranch? Kom naar House of Amsterdam. Wie weet ontmoeten we elkaar vanavond!
A.s. woensdag een blog over de leuke mensen die ik daar heb ontmoet!

0 reacties:

Een reactie plaatsen