woensdag 6 oktober 2010

Gesponsorde post: parapluverhuur

Als het zou regenen op mijn trouwdag....dan zou ik niet gaan piepen want ik had paraplu's bij PARAPLUVERHUUR.NL besteld!
In de maand september heb ik twee keer de paraplu's gebruikt op een trouwdag. Een keer heb ik ze gebruikt om te decoreren, en de fotograaf om er een fotoshoot mee te maken. Het ging uiteindelijk toch niet regenen! Het bruidspaar vond de love-paraplu's toch zo leuk dat ze de bestelling drie dagen voor hun bruiloft niet hebben afgezegd. Dit is namelijk het geweldige concept van parapluverhuur.nl : 3 dagen voor je trouwdag krijg je een herinnering en kun je de bestelling kosteloos afzeggen! In Nederland kun je niet zonder paraplu.
De tweede keer was het op een regenachtige septemberdag. Het regende niet hard, maar ik was blij dat het bruidspaar allemaal witte paraplu's had geregeld. Voor zichzelf hadden ze twee roze hartje plu's besteld. Op de foto's geeft dit een mooi effect! Zie hieronder een aantal sfeerfoto's van die dag.

Ga naar de site voor meer info!







 Fotocredit: Gerhard Nel

0 reacties:

Een reactie plaatsen