dinsdag 21 september 2010

Trouwdag van: Maria & Hai

Maar Maria en Hai zijn nog niet getrouwd!! Hoe kan dat? Dit is een traditie in Vietnam die (wat mij betreft) ook door trouwend Nederland mag worden overgenomen. Maria en Hai hebben deze foto's gemaakt om ze later op hun trouwdag in oktober in Vietnam aan de gasten te laten zien. Gewoon je trouwjurk en trouwpak aantrekken, eerst langs de kapper en visagiste. Boeket en corsage bestellen en naar een prachtige lokatie gaan. Een geweldige fotograaf laten komen en klaar is Kees! Op je trouwdag kun je deze foto's laten zien op de lokatie (grote banners enz. )
Maria is pianiste en heeft een bijzondere lokatie uitgekozen voor de fotoshoot in het Concertgebouw in Amsterdam. De zaal is per uur te huren, dus de fotografen Marco Verstraaten en Ellen Sassen zijn hard aan het werk gegaan. Het resultaat vind ik geweldig. Wat een mooi stel en zo mooi gefotografeerd!

Ik verbaasde me over de twee verschillende bruidsboeketten en corsages. Even Ellen Sassen gebeld en die vertelde me dat de bruid nog niet wist welk kleur bruidsboeket ze wilde dragen op haar trouwdag! Deze traditie geeft natuurlijk de mogelijkheid om twee verschillende boeketten uit te proberen!
Fotocredit: Sassen & Verstraaten

0 reacties:

Een reactie plaatsen