woensdag 29 september 2010

Invasie van bruidsbeurzen

Het is bijna oktober, en dan kun je elk weekend (als het regent) naar een spetterende bruidsbeurs. Ik tel voor oktober zeker al 25 bruidsbeurzen in ons kikkerlandje. Als je je aanstaande mee kunt krijgen...heerlijk slenteren en voordeeltjes halen.
De grootste bruidsbeurs zijn de Love and Marriage beurzen die overal in het land worden georganiseerd tot volgend jaar maart.
Op 10 oktober gaat de hippe WITwedding weer de Catwalk op in Club Trouw in Amsterdam met daarbij ook nog een trouwfabriek.
Ceremoniemeesters van der Lelij staat natuurlijk ook op een beurs! Dit jaar besloten om weer op de bruidsbeurs van Kasteel De Vanenburg te staan naar aanleiding van de goede ervaringen. Ik ben gewoon helemaal weg van deze lokatie en de mogelijkheden. Op vrijdag 9 juli had ik er een wedding, lees meer hierover. Dus zaterdag 23 oktober naar Putten (vlak langs de A28). Ik hoop er te staan met nog een aantal leuke bedrijven. Op die dag geef ik twee keer een wedding consult en je kunt een gratis wedding consult winnen. Kom gezellig langs!
Laat op dit blog weten of je komt, of twitter, hyves etc. het door naar brides to be.


2 reacties:

Martine zei

Ik ben vorige week naar de Love and Marriage beurs geweest in Utrecht en dit viel mij heel erg tegen. Ik hoopte op leuke nieuwe trouwgadgets en andere hippe zaken. Ik vond het allemaaal heel erg traditioneel en een beetje suf eigenlijk. Dus voor mij even geen bruidsbeuzen meer. Ik haal mijn inspiratie liever van leuke trouwblogs zoals deze!

Ceremoniemeesters van der Lelij zei

Dank je voor het compliment. Voordeel van trouwblogs is dat je er geen vermoeide voeten van krijgt :-) Succes met het zoeken van hippe gadgets voor jullie trouwdag.

Een reactie plaatsen