maandag 20 september 2010

Inspiratie: San Diego Wedding

Het is weer maandag dus tijd voor heerlijke Wedding Inspiration voor jullie trouwdag. Deze keer een trouwdag uit San Diego. Ik heb vooral de styling ideeën er uit gehaald, dus als je de volledige versie wil bekijken moet je naar Style Me Pretty gaan. Jasmine Star is de fotograaf, en ik ben helemaal weg van haar werk. Wat een afschuwelijk mooie foto's!  Ik heb een beetje te veel foto's uitgezocht. Ik hoop niet dat je het erg vindt.

Fotocredit: Jasmine Star Photographer
Flowers: Adorations / Event Design: Mint Weddings & Adorations / Event Planning: Kelly Aull Mint Weddings / Ceremony Location: Hotel Del Coronado, San Diego / Reception Location: Hotel Del Coronado / Shoes: Valentino / Dress: Vera Wang Luxe collection / Jewelry: earrings and bracelets from Nordstrom’s / Groom’s suit: Armani from Saks Fifth Avenue / Bridesmaid dresses: Vineyard / Hair: Sheila Stone / Makeup: Tracey Taylor

0 reacties:

Een reactie plaatsen