maandag 6 september 2010

Inspiratie: outdoor vintage wedding

Na een geweldige trouwdag afgelopen donderdag (foto's komen er aan) ben ik nu bezig met de voorbereidingen voor aanstaande donderdag. Marina en Nelis hebben gekozen voor zacht roze met antraciet. Ik vind dit een chique combinatie. Bij Style me pretty vond ik heerlijke inspiratie voor een outdoor vintage wedding . Ik hoop dat aanstaande donderdag de zon schijnt, en we alles buiten kunnen vieren op Landgoed Groenhoven. In iedergeval maak ik een styling voor het koekjes en snoepjes buffet met de daggasten (daar heb ik zin in...) in de stijl van de outdoor vintage wedding hieronder. Kijk en geniet!


Fotocredit: Style me Pretty
Photographer: Katy Gray

2 reacties:

José zei

Wat een prachtige sfeer! Antraciet en roze, wat een fantastische combinatie!

Ceremoniemeesters van der Lelij zei

Roze met antraciet is een prachtige combinatie. Liefelijk maar toch een stoer chic.

groetjes, Jo-Anne

Een reactie plaatsen