woensdag 1 september 2010

Gesponsorde post: naamkaartjes van Marry Wise

Gisteren even Brigitte Mes van MarryWise gesproken om naamkaartjes te bestellen bij haar. Toen ik onlangs bij haar was in Castricum liet ze me leuke vlinders en hartjes zien die je op een wijnglas kunt schuiven. Ik vond ze zo schattig!! Voor de bruiloft van volgende week donderdag wil ik de hartjes gebruiken als plaatsnaamkaartjes bij het diner. Staat lekker vrolijk aan een glas. Ook weer eens iets anders dan een dubbelgevouwen papiertje met een naam er op! Deze trouwdag heeft een hartjes thema voor de styling van Landgoed Groenhoven. Lekker veel roze en wit met harten!

Brigitte van MarryWise verkoopt deze naamkaartjes in de vorm van vlinders en hartjes in de kleuren rood, roze, paars en wit. Je kunt deze vormpjes ook zelf knippen, maar daar begin ik niet aan. Het komt erg nauw want anders vallen ze van het glas! Ervaring!! Dus....ik bestel mijn naamkaartjes bij MarryWise.
Op de site vind je geen info over deze naamkaartjes, dus mail haar even. Voor de prijs hoef je het ook niet te laten: 10 stuks voor 2,50





 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fotocredit: Ellesencia
 

3 reacties:

Brigitte Mes zei

Leuke foto's Jo-Anne, dank je wel!

De placecards (hartjes of vlinders) zijn inderdaad verkrijgbaar in wit, ivoor, zachtroze, fuchsia, lila, appelgroen en binnenkort ook in mintgroen, zandkleur, zilver, lichtgoud en andere feestelijke kleuren!
Prijs is € 2,50 per tien stuks (metallics zoals zilver, goud etc: € 3,50 / 10) ex verzendkosten.

Ceremoniemeesters van der Lelij zei

In het goud en zilver. Geweldig! Wil ik wel zien!

Anoniem zei

zijn die hartjes nog steeds beschikbaar?

Een reactie plaatsen