maandag 27 september 2010

Franse inspiratie voor je trouwdag

Op mijn favoriete site: Style me Pretty vond ik weer geweldige inspiratie voor jullie trouwdag. Een heerlijke chique Franse sophisticated style waar ik helemaal weg van ben. Prachtige couture, accessoires en leuke details. Vooral in de stationary (al het drukwerk) zie je de Franse krulletters en taal terug. I LOVE IT! Prachtig al die zwarte accenten. Die paraplu (pagoda) is natuurlijk een kunst om te bemachtigen! (Wel te koop bij Bella Umbrella - via site en in Seattle - voor 129 dollar!!) Met zwarte schoenen er onder! Het servet naast het bord vind ik zo prachtig. De reportage is gemaakt door Jill La Fleur (haar site is het bekijken waard) en gefotografeerd voor Jose Villa (blog afschuwelijk MOOI)
Ik heb er weer zin in, om deze week mooie ideeën te zoeken voor jullie trouwdag. Geniet van deze WEDSPIRATION!

Fotocredit: Style me Pretty, Photographer: Jose Villa, Designer: La Fleur Weddings

0 reacties:

Een reactie plaatsen