vrijdag 17 september 2010

DIY: lint in de wind

Ik blijf deze stokken met linten leuk vinden. Onlangs heb ik twintig stokken op maat laten zagen met een scherppunt en een gat boven aan. Allemaal staan te verven (met super snel drogende verf natuurlijk) in de woonkamer, want het regende zo. Vorige week kon ik ze al gebruiken op een trouwdag. Stond erg leuk langs de oprijlaan. Foto's heb ik helaas nog niet!
Al eerder had ik op mijn trouwblog een foto laten zien van linten aan een stokje. De foto hieronder laat zien dat je het ook erg leuk kunt toepassen op een strand bruiloft. Stokken van donker hout en lint van kant er aan. Ik hoop dat ik je op een idee heb gebracht. Zelf heb ik nog kantlint van mijn oma in mijn naaidoos die ik van haar geerfd heb. Ontzettend leuk om zulke herinneringen een plekje te geven op je trouwdag.
Heb je zelf ook een leuk idee en vind je het leuk om aan de lezers te laten zien. Maak een goede foto van je DIY project. Beschrijf hoe je het moet maken en stuur het op! Je hoeft geen a.s. crea-bruid te zijn. Alle creatievelingen mogen mee doen! KOM MAAR OP!

Fotocredit: Luna and Cloe Weddings

2 reacties:

Kippie zei

Leuk idee!! Zo kun je redelijk eenvoudig toch hele mooie decoratie maken.

Ceremoniemeesters van der Lelij zei

Ja, je moet het alleen wel "zien" en er tijd voor vrij maken.

Een reactie plaatsen