donderdag 9 september 2010

Ceremoniemeesters van der Lelij

Onlangs heb ik een nieuw logo voor Ceremoniemeesters van der Lelij laten ontwerpen. Dit logo geeft mij veel inspiratie, dat ik Elles heb gevraagd om foto's daarvan te maken. Een logo geeft op een trouwdag (mijn werkgebied) zo veel leuke mogelijkheden voor DIY. Heerlijk personalizen van jullie trouwdag. Wie wil dat nou niet? Elles maakte prachtige foto's die ik graag met jullie wil delen. Hier alvast een paar ideetjes met het logo.


Fotocredit: Ellesencia

2 reacties:

Corine van Toor zei

Mooi! Dat ziet er strak uit! Vind vooral het theezakjeslabeltje leuk..
Groetjes Corine

Ceremoniemeesters van der Lelij zei

Kom maar gezellig een bakje thee drinken dan zal ik het theezakje gebruiken met het labeltje voor jou!!

Een reactie plaatsen