maandag 30 augustus 2010

Leuke mail van een lezer

Altijd weer leuk als je hoort dat mensen mijn blog lezen en er inspiratie vandaan halen. Daar doe ik het tenslotte voor.

Corine mailde mij het volgende:

Hai Jo-Anne,

Toen ik in april 'opeens' ceremoniemeester was bij de bruiloft van mijn broertje en schoonzusje, die versneld gingen trouwen ivm de ziekte van hun (schoon)moeder, gaf een vriendin mij de tip om eens op jouw website te kijken. Een gouden tip, want hierdoor kwam ik alsnog -ondanks de verdrietige omstandigheden- helemaal in de sfeer. Wat een mooie site en wat een veelheid aan ideeën.
Uiteindelijk heb ik geloof ik niet écht iets gekopieerd van je site, maar ik vind het nog wel leuk om even te laten zien wat wij op korte termijn -een week!- nog hebben kunnen regelen aan versiering etc ;)
Hartelijke groet, Corine van Toor


Corine, bedankt voor het delen van je leuke ideeën. Zeer bruikbare ideeën van Corine:

  • gebruik krijtstift om op de ruiten van de auto te schrijven

  • gebruik stempels i.p.v. computerletters

  • laat lint bedrukken
Ik heb even zitten kijken bij lintbedrukken.nl (vanaf 3,50 per meter) waar Corine haar lint had besteld.
Bedenk me nu een aantal leuke ideeën voor een trouwdag:

  • bedrukt lint aan de corsage

  • leuke tekst op lint om give away

  • lint aan antenne met tekst

  • sjerp voor vrijgezellenfeest

  • linten aan goodybags voor daggasten
Genoeg te verzinnen dus. Hebben jullie lint laten bedrukken voor je trouwdag? Laat ons je ideeën zien en stuur een duidelijke foto naar joanne@lelij.com





0 reacties:

Een reactie plaatsen