donderdag 26 augustus 2010

Inspiration Board: zwart / wit

Maandag heb ik een geweldige reportage laten zien op mijn trouwblog van een weddingstyle met de kleuren zwart en wit. Nu ben ik even op zoek gegaan naar inspiration boards op mijn favouriete weddingblogs. Die zijn natuurlijk te vinden...


Fotocredit: Snippet & Ink

Fotocredit: Snippet & Ink

Bij een styling in het zwart / wit denk ik aan:
  • zwart / wit lollies voor de kinderen
  • zwartjes en witjes als snoepjes voor give away
  • zwart wit geruit, gestipt of gestreept lint.
  • zwart bont, fluweel of nostalgies kant
  • zwart touw
  • zwarte plakletters
  • stationary met een zwart ornament/logo
  • zwart schoenen onder je trouwjurk
  • zwart lint om je witte bruidsboeket
  • 's avonds een zwart lint met mooie broche om je middel
  • bruidegom in jaquet (met krijt streep)
  • witte ballonnen met zwart draad
  • zwart/wit foto's van vroeger
  • zwarte kaarsen (bij de HEMA)
  • een witte feestlokatie - kijk eens hier!
Genoeg leuke ideeen dus! Ik zou het wel weten....

0 reacties:

Een reactie plaatsen