maandag 23 augustus 2010

Inspiratie: zwart / wit

Oh...elke keer zwicht ik weer voor deze kleurencombinatie. Ik weet dat veel Nederlanders dit associeren met "rouw" maar ik vind het zo ongelooflijk chic. Thuis heb ik ook veel zwart en witte accenten in ons interieur. Als ik zou trouwen (doe ik lekker niet meer - ben zeer gelukkig)...dan koos ik zeker voor zwarte accenten!!

Wanneer bruidsparen bij mij thuis zijn voor een weddingconsult en we willen met elkaar een leuk thema of kleur bedenken, dan vraag ik vaak om een beschrijving van hun interieur (of inhoud kledingkast:-). Kleuren en stijlen die je in huis en kleding gebruikt maken je op de trouwdag ook blij. Dus...kijk even goed rond!

Mij favouriete weddingblog in Amerika is Style Me Pretty. Bij deze styling, die zo ontzettend mooi is gedaan door Principal Planner Weddings & Events, is zwart en wit gecombineerd met een klein beetje licht blauw. Licht blauwe hortensia's en licht blauw kant. Het kant om het bord met daarop het menu vind ik erg origineel! De foto's zijn ook prachtig van Davina + David Een boeket met zwarte bloemen blijft lastig. Het zijn paarse kelken geworden. De bird in a cage veil op haar hoofd vind ik ook prachtig.

Onder aan deze reportage vind je zo'n ontzettend origineel idee! PETIT BOUDOIR!!

De PETIT BOUDOIR!! Dit vind ik zo ongelofelijk origineel. Het lijkt namelijk op een dessert table maar dan niet met allerlei lekkere zoete hapjes, maar met verzorgingsprodukten. Ik kan me voorstellen dat je naar het toilet gaat en even langs de tafel loopt en daar een lekker flesje water pakt, een nieuwe parfum uitprobeert of een zeepje pakt om je handen te wassen. Volgens mij een gat in de markt!

Fotocredit: Style Me Pretty

0 reacties:

Een reactie plaatsen