donderdag 1 juli 2010

Inspiration Board: paars

Een prachtig inspiration board met paarse tinten. Paars is de trend van deze zomer!

Fotocredit: Snippet and Ink

Ik ben deze dagen heerlijk druk met de voorbereidingen van bruiloften. A.s. zaterdag trouwen Annemiek en Lars op Kasteel Henkenshage in St. Oedenrode. Met dit weer is het dus (bijna helemaal) zeker dat er buiten getrouwd gaat worden. Bij Kasteel Henkenshage hebben ze daar een ontzettend originele opstelling voor. Annemiek en Lars hebben hun trouwkaarten verstuurd in een origineel bliQje via Locomix. Dat was een gezellige plof op de deurmat. Zaterdag is Rikkemien de fotograaf. Ik ben benieuwd naar haar stijl van fotografie. Hoe het feestje 's avonds verloopt zal ik volgende week bloggen.

Nu ga ik nog even het dagprogramma voor de daggasten van a.s. zaterdag maken. Ik kan je zeker aanraden dit (een blaadje met daarop het programma) ook te maken als je ceremoniemeester bent of een goed georganiseerde bruid. Het is ontzettend handig als de daggasten weten wat er die dag gaat gebeuren.

Ik ga weer gauw aan de slag!

0 reacties:

Een reactie plaatsen