woensdag 7 juli 2010

Gesponsorde post: leuke lintjes + aanbieding!

Ik vind de gesponsorde post van vandaag helemaal geweldig! Lintjes, lintjes en lintjes (en nog meer)... en ik ben verslaaft aan lintjes (kopen). Leuke lintjes is de site voor de allerleukste, kleurrijke inpakmaterialen! Lintjes, zakjes & stickers in allerlei kleurtjes met stippen, ruitjes, hartjes.... Helemaal van deze tijd. Geweldige materialen om bedankjes mee in te pakken, te decoreren, tasjes voor de kids te maken, snoepjes aan een prikker enz. Kijk gauw op de site voor meer leuke ideeen en materialen.

Ontzettend leuk vind ik aanbieding van Leuke lintjes voor Wedspiration lezers: bestel je voor meer dan 7,50 dan krijg je het setje hieronder er bij! Een feest als de postbode deze leuke spulletjes heeft gebracht.

Ik ga zeker spulletjes bestellen voor mijn "knal-roze" trouwdag in september. Makkelijk om de trouwdag te decoreren en niet duur!

Dit setje krijg je er gratis bij als je voor meer dan 7,50 bestelt. Vermeld bij je bestelling "wedspiration"

Van deze kleuren wordt ik ook vrolijk!
Fotocredit: Leuke lintjes

1 reacties:

Anoniem zei

Bedankt voor je tip. Ik heb inmiddels ook lintjes daar besteld voor onze trouwbedankjes en voor lintjes voor in onze wensenboom!

Een reactie plaatsen