vrijdag 9 juli 2010

DIY: linten op een stokje

Even alle gekheid op een stokje.....dit is een ontzettend leuk, vrolijk en makkelijk te maken DIY idee. In de hoek van mijn huiskamer staan een aantal houten stokjes met linten. Stokje komen uit de "profielenkast" bij de Praxis. De linten zijn van verschillende materialen en kleuren. De linten heb ik vastgeprikt met een punaise bovenop. Zit lekker stevig vast.
Aline en Erik trouwen vandaag op Kasteel De Vanenburg en hebben gekozen voor wit met een beetje rood en zilver. Ik heb rollen (lees heel veel rollen!!) met linten gekocht en daar allerlei leuke decoratie mee bedacht. De stokken met linten steek ik in de buxusbollen en hagen. Alle voorbereidingen zijn klaar! Ik heb er ontzettend veel zin in. Je leest er binnenkort meer over.

Een heel gezellig weekend!
Fotocredit: Studio Damon

0 reacties:

Een reactie plaatsen