vrijdag 2 juli 2010

DIY: help waar zit ik?

Die lieve man moet zich vereert voelen met zo'n mooi versierde stoel! Erg leuk vind ik dit bordje voor "the father of the bride". Altijd leuk om voor de bruid en bruidegom iets extra's voor hun stoel te verzinnen. Lijkt het net alsof je jarig bent: een versierde stoel. Natuurlijk wel stijlvol! Leef je uit met linten, bloemen, teksten, bladeren, veren etc. Geen ballonnen - die zitten in de weg (of knallen kapot als je net een hapje van je rode soep wil nemen).
Hoe je zo'n bordje moet maken laat ik over aan je eigen creatieviteit. Ik zou achter de computer gaan zitten en eerst iets gaan uitproberen. Kijken hoe het staat en weer aanpassen. Even op de site van de feestlokatie kijken welke vorm de stoelen hebben en je kunt wel inschatten hoe je het moet maken/vastbinden. Veel succes!

Op de rechter foto zie je een leuk budget idee. Verzamel de komende maanden vaasjes, flesjes, kannetjes van glas. Struin de kringloopwinkels af. Ik ga altijd even kijken bij het goedendoelenwinkeltje bij ons in de stad. Vaak hele leuke vaasjes gevonden. Decoreren met prachtige veldboeketten en het resultaat mag er zijn!

Als je de hele reportage van dit bruidspaar wil bekijken moet je bij Style Me Pretty zijn.

Photographer: Zenia Photography Event Planning & Design: In The Now Weddings

0 reacties:

Een reactie plaatsen