donderdag 24 juni 2010

Inspiration Board: kersen rood

Vandaag met een bruidspaar afgesproken in Wijk bij Duurstede. Ik heb genoten van deze prachtige stad. Ontzettend mooie straatjes en laantjes om foto's te maken. Over de trouwdag van Joke en Arjan mag ik nog niet veel verklappen want het is een verrassing voor de daggasten. Wel kan ik vertellen dat het onwijs leuk gaat worden omdat de lokaties en "alles er om heen" heel erg .... (geen woord voor :-) is.
Wij werden ontvangen op kasteel Duustede (mag je wel weten) en hebben genoten van het mooie terras en de ruimtes in het kasteel. Deze ruimtes decoreren is geen enkel probleem. Dat wordt een feestje voor mij.

Na afloop van de besprekingen ben ik gestopt bij een van de vele kersen boomgaards. Super gezellig. Vandaag werden de eerste kersen verkocht. Ik kon kiezen uit twee soorten. Voor mij zagen ze er hetzelfde uit maar er was verschil (had ik moeten kunnen proeven)! Als echte Westeling heb ik de mooiste kleur aan gewezen en net gedaan of ik er verstand van had. Thuis moeten we een kilo kersen op eten in twee dagen. Gaat vast lukken. Ze zaten vanavond al in de yoghurt.

Kersen kun je ook als thema voor je trouwdag gebruiken. Lekker kersen rood. Hieronder een Inspiration Board met leuke ideeen.


Fotocredit: Snippet and Ink

0 reacties:

Een reactie plaatsen