dinsdag 29 juni 2010

Geweldige ontwerpen voor trouwkaart

Laat je eigen trouwkaart ontwerpen!! Dat vind ik zo geweldig persoonlijk. Nog altijd vind ik het jammer dat ik niet voor grafische ontwerper heb gestudeerd. Dit lijkt mij zo handig. Zeker in mijn vak :-) Lekker werken met strakke lijnen en vreselijk veel krulletjes - hoe meer hoe beter!
Betsywhite maakt prachtige ontwerpen voor trouwkaarten. Laat je lekker inspireren voor jullie trouwdag.

Denk er aan:
* trouwkaarten moeten officieel 6 weken van te voren op de post.
* pas op dat de envelop niet te zwaar wordt door extra blaadjes, dure plastic voorkantjes enz.
* de envelop voor een trouwkaart moet met de hand beschreven worden.

En als je lekker eigenwijs bent hou je je niet aan deze etiquette!








Fotocredit: Snippet and Ink

1 reacties:

trouwkaart tip zei

Ik volg dit blog (tot vervelend aan toe) op de voet want mijn zusje gaat trouwen! De voorbeelden in dit blog zeggen alleen voor mijn zusje het'dit zijn wij' niet, iets wat zeer persoonlijk is aangezien zij spring in het veld nr. 1 is ;). Wij zijn uiteindelijk via via uitgekomen bij http://www.toffetrouwkaart.nl, hippe vrolijke en kleurrijke kaartjes waarbij we lekker veel inspraak hebben. Echt een aanrader!

Een reactie plaatsen