woensdag 23 juni 2010

Gesponsorde post: Envelopments trouwkaarten

Ik dacht dat het hier ging om enveloppen. NEE!!! Over prachtige trouwkaarten die ik graag aanprijs. Ik hou van originele trouwkaarten. Het liefs een persoonlijk ontwerp. Helaas rennen de meeste a.s. bruidsparen naar de dichtsbijzijnde drukker en zoeken zich suf in dikke boeken naar een bijzondere trouwkaart. Vaak wordt het een compromi of samen depri! Niet doen...gewoon je kaarten bestellen bij Envelopments! Mix en match de kaart die jullie mooi vinden. Envelopments staat voor een trouwkaart met verschillende mogelijkheden. Bijvoorbeeld geen afschuwelijk briefje van de ceremoniemeester meer die er bij gestopt wordt, maar een prachtig kaartje in het mapje of een envelopje. Eigenlijk zijn de trouwkaarten een soort van mapjes met heel veel mogelijkheden. Ik heb genoten van de kleuren, materialen en designs toen ik bij MarryWise in Castricum was. Deze kaarten kun je namelijk alleen vanuit Nederland te bestellen via MarryWise. In haar studio kun je alle mogelijkheden bekijken. Ik zou zeker eens langs gaan.

Hieronder een selectie van verschillende Stationary.



Fotocredit: Envelopments

Op de site van Envelopments staat een leuke tekst:
Like good underware, the invitation is the foundation of any successful event

Fotocredit: Lifestyle Fotografie

0 reacties:

Een reactie plaatsen