donderdag 17 juni 2010

Congratulations!!

Kijk hier voor de winnars van de Bruidsfoto Award 2010. Joepie, de foto die ik zo geweldig vind (schreef ik dinsdag over) heeft gewonnen. Congratulations to all !!

De prijzen van de Bruidsfoto Award 2010 zijn dinsdagavond uitgereikt. Er waren 5 categorien met elk een publieks prijs - gekozen door de stemmers- en een vakprijs - gekozen door de vakjury.
In de categorie Bruid en bruidegom hebben Studio Marks en Chiel van Diest Fotografie gewonnen. De volgende categorie is Bruid in de spotlight, gewonnen door Van Hees Fotografie en Iwan Fotografie. Daarna komt Bruidegom in beeld die werd gewonnen door (weer) Van Hees Fotografie en Studio Nummer 3. Twee totaal verschillende fotografen! Mooi werk geleverd. In de categorie Huwelijk en emotie heeft Timage Photography en Vakfotografie Wim Stad. In de laatste Vrije categorie werd mijn topper gelukkig gekozen: Junglefrog Images en Gerhard Nel Fotografie. De bruid achter het magazine bij de kapper 's morgens vroeg op haar trouwdag. Geweldig hoe dit leuke moment is vastgelegd.

Ik zou zeker even bij al deze fotografen hun werk bekijken en vergelijken als je op zoek bent naar een goede fotograaf voor jullie trouwdag.

Tot slot hier nog een keer (en daarna niet meer :-) mijn favoriet:

Fotocredit: Gerhard Nel

0 reacties:

Een reactie plaatsen