dinsdag 18 mei 2010

Prachtige vintage wedding

Mijn mond viel open van verbazing, vreugde, bewondering..... Wat een ontzettend mooie foto's van deze trouwdag. Helemaal in vintage stijl. Onlangs heb ik (heel veel) blogs op The Perfect Wedding geschreven over dit thema. Je kunt er zo ontzettend veel mee doen. Lees daar de styling tips die ik geef.
En toen zag ik deze foto's in een album bij Sassen & Verstraaten in Twisk, zittend in een oranje kuip stoeltje. Ik kan daar zo van genieten (foto's en leuk stoeltje :-). Als ceremoniemeester zou ik zo'n dag wel willen begeleiden. Genieten! Dat mensen dit met elkaar maken. Het bruidspaar dat zo'n thema goed uitwerkt, een fotograaf die mooie momenten ziet en er dan ook nog eens een prachtig boek van maakt. Kortom GEWELDIG! Ellen, bedankt voor het sturen! Marco bedankt voor je vakkunst!

Einde van mijn lofzang...gewoon kijken en genieten!

1 reacties:

fromfraai.nl zei

Haha, twee zielen een gedachte! Ik was ook helemaal weg van deze bruiloft toen ik m voor het eerst zag, vorig jaar. Een van de eerste posts op mijn blog is aan dit fantastische feest gewijd, toen fromfraai nog een fromfraaitje was...

Een reactie plaatsen