donderdag 20 mei 2010

Inspiration Board: bruidsboeket

Vandaag een Inspiration Board met bruidsboeketten zonder bloemen! De bloemen zijn nu even niet interessant, de afwerking des te meer! Hieronder zie je een aantal prachtige technieken met linten. Ik zou wel eens willen weten welke bloemist in Nederland zo iets kan maken. En ... als hij/zij er goed in is mag hij van mij een cursus geven aan alle bloemisten in Nederland zodat we bruidsboeketten met geweldige details en afwerkingen krijgen. Met de prachtigste linten, materialen en bind/knoop technieken!
Als je zelf een mooi voorbeeld hebt, stuur gerust een foto naar joanne@lelij.com

Morgen tips van de ceremoniemeester over het dragen van een bruidsboeket!


Fotocredit: Polka Dot Bride

1 reacties:

Anoniem zei

Omdat ik mijn boeket misschien zelf ga maken, ben ik op zoek geweest naar dit soort afwerkingen van de stelen. tip: www.pomppoenzaden-decoshop.nl. Hierop vind je tips en filmpjes voor de afwerking van je boeket (en ook voor het maken van het boeket zelf!)

Een reactie plaatsen