woensdag 26 mei 2010

Ideetjes voor trouwdag op het strand

Het thema strand geeft veel mogelijkheden. In veel weddingshops worden beach artikelen aangeboden. Een strand bruiloft is toch een wens van veel bruidsparen. Omdat je tegenwoordig op veel plekken mag trouwen, is trouwen aan/op het strand een optie voor een geweldige trouwdag. Als professionele ceremoniemeester wil ik zo'n trouwdag wel begeleiden.

Op Youtube vond ik een filmpje waarin allerlei bedankjes en decoratie artikelen m.b.t. een beach wedding worden aangeboden. Persoonlijk vind ik ze niet zo origineel, maar misschien kom je op een ander (persoonlijker) idee. Door veel te kijken bij anderen kom ik vaak op de meest fantastische en  uitvoerbare ideeen. Dus geniet van deze wedspiration.



Je bruidstaart met het thema "strand" is natuurlijk ook erg leuk. De meeste bruidstaartenbakkers kunnen wel een strand-bruidstaart maken! Deze foto's hieronder vond ik bij Patisserie & Chocolaterie George Vis in Noordwijk. Een geweldige plaats aan de zee. Blijkbaar hebben ze genoeg inspiratie van het strand en de zee om er taarten van te maken. Om te smullen!



Fotocredit: George Vis

0 reacties:

Een reactie plaatsen