maandag 10 mei 2010

Hippe corsage aan je pols

Na een heerlijk weekend ga ik mij deze week storten op de originele corsages. Vaak vragen bruidsparen aan mij: moet het? Natuurlijk niet, maar het is wel heel feestelijk. Handig voor de andere genodigden om aan de corsages te herkennen wie direkte familie en vrienden zijn. Neemt niet weg dat een originele corsage een behoorlijke kostenpost is. Niet iedereen vind het dragen van corsages fijn i.v.m. beschadiging kleding of scheef zakken. Zeker met dunne zomerkleding sta ik nog wel eens te tobben. Mijn advies is altijd: doe wat jullie zelf belangrijk en leuk vinden.

Helemaal hot is het dragen van polscorsages. Alleen de dames krijgen dan een bloemstukje bevestigd aan een lint. Deze bind je vast met een strik om je pols. Erg leuk en feestelijk. Hieronder twee prachtige polscorsages van Bloemwerk uit Rotterdam. TOP!


Fotocredit: De Perfecte Foto

1 reacties:

Kippie zei

Die corsages zijn echt super feestelijk! :)

Een reactie plaatsen