donderdag 6 mei 2010

DIY: gratis bloemen

DIY (= Do It Yourself) voor je trouwdag is altijd leuk maar deze is ook nog eens gratis! Je kunt oude kranten gebruiken, of....behang, inpakpapier enz. Zag onlangs dit idee ook gemaakt van bladmuziek. Erg leuk detail! Witte kopieerblaadjes kunnen natuurlijk ook. Als je de beschrijving bekijkt, mis ik alleen zo'n geweldige schaar. Deze had ik nog nooit gezien, maar lijkt mij erg handig. Even kijken in de hobbywinkel. Maar goed, streepjes netjes naast elkaar knippen, moet ik toch ook kunnen.
Zit me nu te bedenken dat deze bollen ook leuk zijn voor de bruiloft van 9 juli. Witte bollen met een rood (geruit) draadje er aan en daar de bomen mee vol hangen. Of gewoon de tafels mee decoreren..... Nu maar hopen dat de bruid dit blog niet leest. Ik vind het altijd leuk om iets extra's voor een bruidspaar te regelen/ maken.
Fotocredit: Maya made

0 reacties:

Een reactie plaatsen