maandag 17 mei 2010

De zoen in de Volkskrant

Ceremoniemeesters van der Lelij stond vrijdag 14 mei in de Volkskrant! Een artikel naar aanleiding van de opgerichtte Nederlandse Trouwbranche Organisatie. Eric van den Berg heeft Brenda Leusink van de NTBO en Brigitte Mes van MarryWise (weddingplanner) ook geintervieuwd.
Erg leuk vond ik het om het verhaal van mijn bedrijf ook te kunnen vertellen. Vooral omdat ik geen weddingplanner ben, en eigenlijk nergens bij hoor. Oh....dat klinkt zielig. Maar goed, veel mensen weten ook niet dat je een professionele ceremoniemeester kunt huren. Nou, dat kun je dus wel lezen in dit artikel. Onderandere wijs ik mijn bruidsparen er op dat ze even DE ZOEN oefenen thuis. Heel vaak zoent de man enthousiast en schrikt de vrouw terug (herken je het :-) Het is natuurlijk geweldig als DE ZOEN een bijzonder moment is. Bij heel weinig stellen gaat het van nature goed.
Nu adviseer ik natuurlijk niet alleen over DE ZOEN....stel je voor.....veel meer! Weet je wat ik zelfs met het bruidspaar oefen? Het knielen in de kerk (bij mij thuis op kussens)!! Erg hillarisch, maar bruidsparen geven altijd aan dat het goed is even te ervaren hoe het voelt en wat je graag wilt. Kortom...er wordt bij ons thuis veel gelachen.

Wil je het artikel lezen klik dan even hier!
Wil je ook een wedding consult waarin je tips en ideeen voor jullie trouwdag krijgt? Mail naar joanne@lelij.com


2 reacties:

Hanneke zei

Heee, wat leuk zeg! Een artikel in de Volkskrant..als dat geen goede reclame is!

fromfraai.nl zei

Gefeliciteerd! Mooi stuk, en hopelijk levert het je heel veel clienten op.

Een reactie plaatsen