donderdag 22 april 2010

Trouwdag van: Martijn & Marijke

Geweldig blij ben ik met de foto's die Gerhard Nel mij stuurde. De trouwdag van Martijn & Marijke vorige week vrijdag! En dan ook nog met een delfts blauw thema. JOEPIE! Van deze inspirerende foto's kan ik ontzettend genieten. Ze zijn gemaakt door twee fotografen: Gerhard Nel en Damon Pijlman. Ik hoop ook dat Annemiek en Lars (mijn bruidspaar), die hun trouwdag met het delfts blauwe thema voorbereiden, genieten van dit voorbeeld. Afgelopen woensdagavond heb ik hun heel veel "delfts blauwe ideeen" gegeven.

De achtergrond bij de eerste foto is geweldig! Hoe krijg je het voor elkaar. Nu is Delft op dit moment 1 grote bouwput (en mopperen wij om van de ene naar de anderen kant van de stad te komen) omdat het spoor ondergronds wordt aangelegd. Deze muur is vast gemaakt om een lelijk stuk op te vrolijken. En dat is gelukt.........
Scherven brengen geluk?
In plaats van een boeket droeg Marijke en polscorage. Erg mooi gemaakt en handig!

Deze foto vind ik helemaal geweldig.
De topper van een taarttopper!
Decoreren met delfts blauwe servetjes en het ziet er gezellig uit!
Nou dat heb ik zeker gedaan.....
Fotocredit: Gerhard Nel &  Damon Pijlman

0 reacties:

Een reactie plaatsen