dinsdag 13 april 2010

Trouwdag van: Johan & Lydia

Vanavond komen Johan en Lydia langs in Delft. Vorig jaar juli zijn ze getrouwd en mocht ik hun ceremoniemeester zijn. Het fotoalbum gemaakt door Arjo van der Graaff gaan we lekker bekijken. Voor de decoratie had ik (heel) veel vaasjes gespaard (bij de kringloopwinkel) en deze mogen ze nog komen terug brengen.

Hun trouwdag was een onwijs gezellige dag met ontzettend mooi weer. De dag had het thema zacht/oud rose in Engelse stijl (zie inspiration board hieronder). Ontzettend leuk vond ik wat zij o.a. hadden bedacht voor hun trouwdag: limousine en (grote) bridesmaids. Ik zie dat steeds meer hier in Nederland. Het lijkt mij geweldig om grote bridesmaids te hebben. Veel lol met elkaar!

Johan en Lydia waren de dag begonnen met een reportage en daarna een high tea bij zijn ouders in de tuin. Prachtig gedecoreerd. Na het gemeentehuis en de kerkdienst zijn we naar het Zalmhuis in Rotterdam gegaan voor een diner en daarna een receptie.

Laat je lekker inspireren door hun trouwdag. Ik ga vanmiddag lekker een taart bakken voor vanavond!


Het inspiration board van hun trouwdag
De high tea had zijn moeder zelf georganiseerd. Allerlei verschillende kopjes bij de kringloopwinkel gespaard! Dit had zij erg leuk gedaan!
De daggasten ontvingen een programmaboekje (zelfde stijl als trouwkaart) zodat ze wisten wat,waar, wanneer ging gebeuren. Heel handig!
Omdat het een warme dag was had ik een ijsje georganiseerd voor het korte moment tussen gemeentehuis en kerk. Het is altijd leuk om een verrasing in te plannen!
Een geweldig leuk en enthousiast stel!
Fotocredit: Arjo van der Graaff

0 reacties:

Een reactie plaatsen