donderdag 1 april 2010

Paars, roze en lavendel

Oh....dit zijn wel heel veel styling foto's! Schandalig! Ik kan er geen genoeg van krijgen. De roze pioenrozen zijn ook zo geweldig. Ik verheug met al weer op de tijd van de pioenrozen! Volgens mij in mei en juni zijn er weer pioenrozen (als dit niet zo is moet je het even laten weten). Als ik in die maanden zou trouwen, dan wist ik het wel!

Heb je de details al gezien van de sokken, vrolijke paraplu's, achtergrond voor foto's, krijtbordje? En die TROUWSCHOENEN! Geweldig!

Allemaal zeer goed zelf te bedenken en uit te voeren. Wil je hulp of advies voor jullie trouwdag, kom dan gezellig langs in Delft voor een kennismakingsgesprek of een weddingconsult. Kijk even op mijn site wat dit inhoud.

Wil je elke dag mijn blog in je mailbox ontvangen? Geef je emailadres op hiernaast! (Dit wordt gedaan door Feedburner - en dat is niks engs! Mijn vriendin schreef dat ze bang werd van het plaatje :-) Daarna niet vergeten in je mailbox de feedburner te aktiveren)



Fotocredit: Style me pretty
Photography: 4 Eyes Photography


0 reacties:

Een reactie plaatsen