donderdag 29 april 2010

Oranje op je trouwdag!

Leve de koningin! Nog een nachtje slapen en dan is het zover......een uitspuiting van oranje gekte. Ben benieuwd wat (de rommelmarkt :-)dit jaar weer brengt. De oranje tompouces liggen klaar in de koelkast. Deze prof. ceremoniemeester gaat zeker genieten van een dag vrij!

Oranje is absoluut niet mijn kleur. Maar mijn toestemming heb je gelukkig ook niet nodig. Ik moet wel toegeven dat oranje mooi kan zijn. Daarom even gezocht naar oranje decoratie voor een trouwdag. Natuurlijk gevonden! Laat je lekker inspireren!


Deze bruidstaart vind ik helemal een goed idee. Hij is gemaakt van verschillende kazen. Nou...hollandser kan het niet! Aangezien ik dol ben op kaas...kom maar op met zo'n taart!
Fotocredit: Style me pretty  Photographer: Tyler Boye Photography

Een hele gezellige koninginnedag! Ik ga ook genieten van mijn vrije dag. Tot volgende week!

0 reacties:

Een reactie plaatsen