maandag 19 april 2010

Genieten van bruidstaarten

Dit weekend werd ik heerlijk verwend door mijn lieve vriendin Ellen Kuijper. Ze bracht voor mij een "Wilton Wedding Style" magazine mee. Wilton is een van de beste taartenmakers/ontwerpers in Amerika. Zij verkopen ook alle materialen die je nodig hebt om zelf een taart te maken (beschrijving in magazines). In Nederland kun je deze materialen en magazines o.a hier bestellen.
In het boek staan niet alleen taarten, maar ook de styling om de taarten heen. Je snapt wel dat ik heb zitten genieten van de ideeen.
Nu maakt mijn vriendin zelf ook prachtige (bruids)taarten dus geniet ik mee van haar ontwerpen. Haar taarten kun je bekijken bij Gebakenzo. Ik kan de taarten zeker aanraden....ze smaken heerlijk en zien er uit om op te vr.......!

Fotocredit: Wilton

0 reacties:

Een reactie plaatsen