dinsdag 6 april 2010

Een PIP high tea

Afgelopen zaterdag werd mijn lieve vriendin Ellen 40 jaar! Een ontzettend leuke high tea had zij georganiseerd voor al haar vriendinnen. Het was een heel gezellige middag, met veel lekkernijen gemaakt door IDcatering. Ilse en Dorenda hun baksels heb ik al vaker geproefd, maar dit was weer lekker en erg leuk gedecoreerd. El wilde alles in PIP stijl en dat heeft IDcatering doorgevoerd in alles. Geniet hieronder van de ontzettend leuke ideeen. Origineel vond ik het glas met takjes munt, staat leuk en smaakt heerlijk. Op jullie trouwdag kun je dit natuurlijk ook laten organiseren op lokatie door IDcatering. Mooi gedecoreerde high tea's zijn erg leuk (je weet, ik ga voor de decoratie en niet voor de smaak...nu lieg ik :-)

El, ontzettend bedankt voor deze leuke middag met unieke vrouwen en heel veel inspiratie!

Haar man Gerhard Nel heeft een ontzettend mooie sfeerimpressie gemaakt. Toen ik zijn foto's zag....dacht ik: ieder zijn vak! Ik heb hard mijn best gedaan, maar hij is beter. Op zijn blog kun je nog meer foto's bekijken.
De volgende foto's heb ik zelf gemaakt!

En toen had haar man ook nog een leuke verrassing: een prachtige bruidstaart. Ellen wilde altijd al graag een taart van Le Beau Gateau hebben voor een bijzondere gelegenheid, maar daar was nooit iets van gekomen. Nu dus wel, dankzij een lieve man en een lieve vriendin die hem wilde ophalen in Amsterdam

Er was ook nog een lied gemaakt die ik wel even zou printen. Een kaal blaadje is zo ...ongezellig. Gauw even een paar dozen opengetrokken om op een leuk idee te komen. Er was niet veel tijd, het was al 23.15! Resultaat: knip verschillende stukjes lint, knoopje er in, vast nieten! Klaar...

Met alle vriendinnen hadden we geld verzameld voor een nieuwe opoefiets. Ik ben zaterdagmorgen deze mooie fiets gaan halen bij Ronald die net een nieuwe winkel heeft in Nunspeet: Genieten van fietsen. Bedankt voor het bakje koffie en heel veel succes met jullie nieuwe winkel!

3 reacties:

Anoniem zei

Hoi JoAnne,
Wat een leuke impressie van die middag!! Het was zeker heel erg leuk, gezellig en lekker!!! Door en Ilse jullie zijn fantaaastisch!!

Marieke

Jolinda Graafland zei

Hoi JoAnne,
Net je blog gelezen.Ziet er goed en sfeervol uit.
Wat leuk dat je dit doet.Ga zo door.De plaatjes zien er leuk uit.
Ik zou bijna opnieuw gaan trouwen.
groetjes, Jolinda

Anoniem zei

Hey Jo-Anne,
Super leuk, deze blog!!! Nu snap ik waarom je zo druk was met foto's maken!! Goed gelukt hoor!!
En het was inderdaad een hele gezellige en 'lekkere' hight tea!!
Ik hoop dat nog veel toekomstige buidsparen gebruik gaan maken van jouw 'regel' talent in combinatie met heel veel leuke ideeen die je altijd weer hebt.
Karien

Een reactie plaatsen