vrijdag 23 april 2010

Ceremoniemeester op pad!

Gisteren ben ik heerlijk op pad geweest voor mijn bedrijf. Veel files gezien of in gestaan (maar genoeg tijd om te bellen met mensen die ik nog wilde spreken) toen ik op weg was naar Twisk (ligt in Noord-Holland) om kennis te maken met Ellen Sassen en Marco Verstraaten van Studio Twisk. Op een prachtige lokatie hadden we een leuk en inspirend gesprek. Natuurlijk over de trouwbranche die zo ontzettend leuk is. Vooral met bruiloften met heel veel details om te fotograferen en te organiseren.

Ik begon heel hard te lachen toen ik Ellen haar schoenen zag: DELFTS BLAUW! Laat ik over dit thema deze week al trouwblogs geschreven hebben! Dus gauw mijn camera gepakt en foto's genomen. Haalde Ellen er ook nog een tasje bij! Helemaal af!




Ellen en Marco, het was gezellig. Jullie maken prachtig werk. Ik heb genoten!

Daarna nog doorgereden naar Stand West in Amsterdam om Lieske Vervaart van Total-X te ontmoeten. Elkaar voorzien van leuke ideeen en ervaringen. Over haar lees je nog meer in dit blog. Als je haar te gekke manier van stijlen wil zien, moet je even bij Total-X kijken!

0 reacties:

Een reactie plaatsen