woensdag 24 maart 2010

Trouwdag van: Sebastiaan en Inge

Ontzettend leuk vind ik het om verslag te doen van de trouwdag van Sebastiaan en Inge. Ik het genoten van hun trouwdag afgelopen vrijdag. De daggasten werden eerst ontvangen in Houten. Sebastiaan kwam Inge ophalen in een geweldige Rolls Royce Phantom. Na een verzorgde lunch gingen Sebastiaan en Inge foto's maken met de fotograaf Hennie Marks. De daggasten waren zeer verrast toen zij even later werden opgehaald met limousines. Met twee limousines reden we naar Slot Zeist. De huwelijksvoltrekking vond plaats in de prachtige blauwe zaal. Hierna werd de "gorgeous" bruidstaart aan gesneden. De taart was heerlijk. Er was nog even tijd voordat de receptie begon dus werden nog een paar leuke foto's gemaakt. Even opknappen en toen kwamen de gasten. Ontzettend gezellig was de sfeer tijdens deze receptie. Na afloop vertrokken S&I (met een auto vol cadeaus) naar Lakes in Hilversum voor een intiem diner met alleen de daggasten. Mijn werk zat er toen op. Moe en voldaan ben ik naar huis gereden.

Inge vertelde me dat ze had genoten van deze onbezorgde dag. Er was een relaxte sfeer en veel gezelligheid. Nou ik heb ook zeker genoten.

Hieronder een indruk van deze dag. De foto's van de taart heb ik zelf gemaakt (ik vond hem zo mooi)

Fotocredit: Fotostudio Marks

Deze foto's heb ik zelf gemaakt!

Prachtige he! Witte krul chocola! Gemaakt door de pâtissier van Slot Zeist.

En dan nu nog even het bewijs dat ik er bij was!
Fotocredit: Fotostudio Marks

1 reacties:

Inge zei

Hahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, wat is dit een leuk stukje geworden over onze bruiloft. Ik hoop dat de mensen de overtuiging krijgen jouw te bellen voor hun eigen bruiloft om alles goed te laten verlopen want dat kan je super goed. Dikke pluim!!
Ohhhh, en die taart, zit er nu nog vol van maar wat was ie goed zeg!
Nu gaan we op onze honeymoon, lekkere weersverwachting, sneeuw, wolken en dan nog een beetje regen. Gelukkig zijn we zelf het zonnetje in huis!
Groetjes Inge

Een reactie plaatsen