vrijdag 5 maart 2010

Trouwblog (gers)

Sinds deze week ben ik ook gaan bloggen voor The Perfect Wedding. Ontzettend leuk om nog meer mijn creativiteit kwijt te kunnen. TPW is een ontzettend leuke site om inspiratie op te doen. Ik vind dit de leukste verzamelsite in Nederland. Klik hier om naar de blog of site te gaan.

Maar er zijn nog meer bloggers. Hierbij een leuke tip: FROMFRAAI!
De blogger schrijft: Ik schrijf over dingen die ik leuk, mooi, apart, belangrijk of interessant vind.Nou, en dat doet ze. Lekker eigenwijs! Hou je van originaliteit dan moet je even daar gaan kijken. Niet teveel styling maar gewoon......bijzonder gewoon!

Totzover deze twee medebloggers. Mochten er meer Nederlandse trouwbloggers zijn, dan laat ik je het weten.
Ik ga dit weekend gezellig mijn verjaardag vieren. Altijd weer leuk om een feestje voor te bereiden.

Een goed weekend!

0 reacties:

Een reactie plaatsen