dinsdag 23 maart 2010

Inspiratie: wit met groen

Heel veel ideeen moet ik uit Amerika halen. Gelukkig hebben we in Nederland Total-X. Lieske Vervaart is een kei in decoreren. Ik sta er elke keer weer versteld van. Leuk om iets van Nederlandse bodem te laten zien.
Onlangs heeft zij De Westerliefde in Amsterdam omgetoverd in een mix van stoer en romantisch. De tafels zijn eenvoudig gedekt, maar de strik om de servetten maakt het af! De bloemdecoratie trekt de aandacht (gelukkig kun je elkaar nog zien aan de overkant=heel belangrijk) Deze reportage staat ook in de WITwedding van voorjaar 2010. Deze ligt nu in de winkel!
De tule bollen kun je ook zelf maken. Kijk hier voor mijn blog over DIY papieren bollen (ook te maken van tule). De "bruidstaart" van give-aways vind ik helemaal geweldig!

Fotocredit: Total-X

1 reacties:

Anoniem zei

Hallo,

Ik ben op zoek naar waar je de tule bollen kant en klaar kunt kopen. Weet iemand misschien een adresje?

Gr.
M

Een reactie plaatsen