vrijdag 19 maart 2010

Een PHTGRPHR!

Een ontzettend orginele bedrijfsnaam met geweldig originele fotografie. Nu vind ik fotografie sites bekijken een van de leukste bezigheden. Heerlijk laten inspireren. Als ik zit te bellen dan bekijk ik ondertussen heel wat sites (gelukkig ben ik vrouw: praten en breien tegelijk :-)

De fotograaf achter PHTGRPHR is Jacqueline Dersjant. Een feestje om haar site te bekijken. Ze is ook genomineerd voor de Bruidsfoto Award 2010. Deze foto vind ik prachtig. Wat een geweldig beeld. Zou zo uit een film kunnen komen! Op haar site vond ik nog meer foto's van deze genomineerde foto die ik je graag wil laten zien. Wil je ook je stemmen voor de Bruidsfoto Award 2010 klik dan hier.

Als je door Jacqueline de reportage van je trouwdag laat maken, dan werk je mee aan de 1%club. Volgens mij een ontzettend goed initiatief. Jacqueline schrijft daarover: Het voelt goed om iets te doen met de 1% club. Ik vind het leuk dat klanten zelf een project kunnen uitkiezen. Wie weet raken ze enthousiast en gaan ze zelf ook iets doen (als iedereen 1% van tijd, kennis, vermogen zou doneren tegen de armoede zou het snel een stuk beter worden, is het idee).


Deze foto is genomineerd:
Deze foto's komen uit dezelfde reportage:
Fotocredit: PHTGRPHR

Vandaag ben ik weer de ceremoniemeester. Ik heb er veel zin. Het weer valt ietsjes tegen, maar dat zal de pret niet drukt. We gaan naar Slot Zeist, een prachtige lokatie!

Een goed weekend! Jo-Anne

0 reacties:

Een reactie plaatsen