dinsdag 16 maart 2010

DIY gift bag

Voor een bruiloft in september ben ik op zoek naar een leuke gift bag. De daggasten krijgen een kleine lunch in een zakje op deze trouwdag. Deze lunchzakjes mag ik verzorgen. JOEPIE! Dus even zoeken naar leuke zakjes en ideetjes voor deze lunch. Op deze site kwam ik deze gift bags tegen gemaakt van een envelop! Dat is nog eens een budget idee! Maar goed...eerst zien en dan geloven. Ik heb gauw een A4 envelop gepakt en de tutorial opgevolgd. Echt niet te geloven...ontzettend simpel en makkelijk te maken! Toen ook nog een kleine envelop geprobeerd en dat ging net zo makkelijk. Dus de volgende cadeautjes gaan in een gift bag met een leuke stikker er op. Voor een lunch is de A4 envelop denk ik niet sterk genoeg (vooral omdat er drinken bij moet) maar zeker wel geschikt voor andere dingen.

Fotocredit: How about orange

Op Youtube vond ik een heel veel tutorials! Veel succes!

0 reacties:

Een reactie plaatsen